OFERTA
ISO 9001 w placówkach medycznych
Wdrożenie ISO w szpitalach i placówkach medycznych może znacząco podnieść jakość świadczonych usług i zwiększyć zaufanie pacjentów. ISO 9001 to norma skupiająca się na zarządzaniu jakością, jest kluczem do optymalizacji procesów i minimalizacji błędów. Dzięki temu każdy aspekt działania placówki medycznej jest efektywniejszy, ponadto minimalizuje się błędy, co przekłada się bezpośrednio na satysfakcję pacjentów. Dowiedz się, jak nasze usługi wdrożeniowe mogą przynieść realne korzyści Twojemu szpitalowi.
ISO 9001 w szpitalu – dlaczego jest ważne?
ISO 9001 w ochronie zdrowia jest międzynarodowym standardem, który definiuje wymagania dotyczące systemu zarządzania jakością. Obejmuje on wszystkie aspekty funkcjonowania placówek medycznych, od zarządzania personelem, przez organizację pracy, po dbałość o satysfakcję pacjentów. Wdrożenie tego systemu pozwala na lepsze monitorowanie procesów i ich optymalizację. ISO 9001 w szpitalu sprawia, że placówka jest postrzegana jako bardziej profesjonalna, co może przyciągać nowych pacjentów oraz zwiększać zaufanie dotychczasowych.
Jakie placówki medyczne mogą wdrożyć ISO 9001?
ISO w placówkach medycznych jest dedykowane dla każdej jednostki świadczącej usługi zdrowotne, bez względu na ich wielkość. Mogą to być zarówno duże obiekty, jak i mniejsze przychodnie. ISO 9001 w szpitalu pozwala na lepsze monitorowanie złożonych procesów, takich jak zarządzanie personelem, dostawami leków, kontrola dokumentacji czy organizacja opieki nad pacjentami
Natomiast ISO w przychodni stanowi narzędzie do podniesienia konkurencyjności oraz zapewnienia stabilności operacyjnej. Odpowiednio wdrożony system zarządzania jakością umożliwia wprowadzenie jasnych procedur i optymalizację codziennych zadań.
ISO w służbie zdrowia – jak wygląda certyfikacja?
Certyfikacja ISO w medycynie przebiega podobnie, jak w pozostałych branżach i składa się z kilku etapów:
- Przygotowania – placówka medyczna powinna zapoznać się z normą ISO 9001 i zacząć modyfikację swoich procedur, tak żeby spełnić wymagają normy.
- Edukacja – szkolenie ISO jest istotnym etapem certyfikacji, bo dostarcza pracownikom niezbędnej wiedzy.
- Audyt – przed przystąpieniem do certyfikacji wykonuje się audyt, który pozwala znaleźć obszary do poprawy.
- Certyfikacja – zewnętrzna jednostka przeprowadza weryfikację zgodności z normą.
Zasadniczo proces wygląda tak samo, gdy wdrażasz ISO w szpitalu, przychodni lub innej placówce medycznej. Główna różnica polega na zmianie funkcjonowania organizacji – ta zasadniczo przebiega szybciej w mniejszych punktach.
Jak rozpocząć wdrożenie ISO?
Jeśli chcesz wdrożyć ISO w szpitalu lub innej placówce medycznej, to zapraszamy do kontaktu. Udostępniamy kalkulator ISO, który pozwala oszacować koszt związany z certyfikacją. Ponadto zapewniamy kompleksową pomoc i wsparcie na każdym etapie współpracy. Od lat pomagamy firmom zdobyć Certyfikaty ISO. Masz jakieś pytania, do certyfikatu ISO 9001 w placówkach medycznych? A może chcesz wdrożyć tę normę w swojej organizacji? Jeśli tak, to zapraszamy do kontaktu.
Zamów bezpłatną wycenę!
OFERTA
Sprawdź pozostałe propozycje naszej oferty:
Zapoznaj się z naszą szeroką ofertą, związana z certyfikatami ISO, wdrożeniami projektów oraz e-learningiem.
Gwarancjauzyskaniacertyfikatu...
Jesteśmy obecni na rynku ponad 20 lat. Nasz zespół stanowią doświadczeni praktycy posiadający niezbędną wiedzę do realizacji procesów wdrożeniowych i auditowych w każdej firmie. Dotychczas z naszych usług skorzystało blisko 1000 organizacji. Trzon kadry iso-sklep stanowią wdrożeniowcy z tytułami doktorskim w zakresie zarządzania jakością.
20+
Lat doświadczenia
1000
Wdrożeń
7
Oferowanych szkoleń
5